Sunday 15 November 2015

Sneak peak into my art journal ## Zaglądamy do mojego dziennika artystycznego

Hello My Arty Souls!

It has been a while since my last post but I have been very busy with my little baby, work, art, workshops and life in general ;)
Today I wanted to show you a little bit of my arty thoughts captured in the art journal. This is a place where I practice, explore, express myself and have fun!

Witajcie Kreatywne Dusze!
Troszkę czasu minęło od mojego ostatniego postu, a to za sprawą mojej małej córeczki, pracy, projektow i warsztatów. Czyli po prostu codziennego życia...
Ale dzisiaj chciałabym się podzielić z wami moimi artstycznymi przemyśleniami zamkniętymi w moim dzienniku artystycznym. To jest moje małe miejse, w którym ćwicze, odkrywam, wyrażam siebie i...bawię się:)













I hope you enjoeyd it!
Mam nadzieję, że wam się podobało!
Love!
xx Sylwia

3 comments: